ÖZÜNDEN

Thursday, March 30, 2006

SOBELENMİŞİM!!!!!!!

--Çocuklarınız mı adapte oldu size yoksa siz mi adapte oldunuz?
24 yaşımda anne oldum , tecrübeli değildim. Biraz zorlandığımı itiraf edeyim. Ertuş kolay bir çocuktu. Bu yüzden ona ben adapte oldum. Ama şunu da itiraf edeyim , Bizim ki çok politik bir çocuk bu yüzden bizi parmağında oynattığı da oluyor.

--Uyku , yemek , uslu durma , vb , konularda uyguladığınız yöntemler nelerdir?
Uyku:
Bizimle beraber yatmaktan çok hoşlanıyor , gecenin bir yarısı " ben geldim" deyip yatağın içine giriyor. Aslında buna pek izin vermek istemiyorum . Çünkü uzmanlar ileride psikolojik sorunların ortaya çıkmasına neden olduğunu söylüyorlar . Ama ailecek sadece hafta sonları birbirimizi gördüğümüz için ses çıkarmıyoruz. Umarım aile bütünlüğümüzü sağladıktan sonra herşeyin düzene gireceğine inanıyorum.
Yemek:
En büyük sıkıntım sebze yememesi. Buna nasıl bir çare bulacağımı bilmiyorum! Biraz da babamız etkili , çünkü oda sebze yemeklerini yemekten hoşlanmaz. Bebekken 6. ayından itibaren tüm çeşitleri vermeye özen göstermiştim. Ama damak tadının da genetik olduğunu düşünüyorum.
Uslu Durma:
İstediği birşey olmadığın da bağırmaya başlıyor. Onunla oturup konuştuğumda gerçekten olumlu sonuçlar alıyorum. Şu ayrılık dönemimizde fazla üzerine gitmeyip elimden geldiğince onu memnun etmeye çalışıyorum.
Ayy ne çok yazmışım. Söz konusu çocuklar olunca insan nekadar yazdığının farkına varamıyor.
Melda (Yemek zevki)sobeeee........

6 Comments:

  • At 10:31 PM, Blogger nimetpamuk said…

    umarim birleşmeyi başarırsınız özünden:))

    nimet

     
  • At 1:04 PM, Blogger nimetpamuk said…

    gecenin 24.00 ünde öylesine oturdum bilgisayarın başına. maksat beyaz show a kadar uyanık kalabilmek. yani bildiğin gün boyu dairedeki halimdeyim şu anda bilgisayar başında:) blog sayfana bakınca sen düşdün aklıma. şimdi ailenle birliktesin:) oğluna ve kocana kavuştun ne mutlu sana:)) umarım bugün verdiğin bakanlık dilekçende senin isteğin yönünde olur.
    iyi geceler.

    nimet

     
  • At 3:17 AM, Blogger CRESCENT said…

    gerçekten zor ve büyük fedakarlık isteyen bir iş eşinle ayrı ayrı yerlerde günler geçirmek zorunda olmak.İş yüzünden olduğunu düşünüyorum.İnşallah en kısa zamanda hep beraber olabilecek bir düzeni oturtursunuz :)

     
  • At 1:29 AM, Blogger ÖZÜNDEN said…

    Temennilerin için çok teşekkür ederim. Umarım bu ay içerisinde bir araya gelmiş oluruz, çabalarımız olumlu sonuç verir.

     
  • At 7:29 AM, Blogger Julyet said…

    selam
    blogumu ziyaret ettiğin için saol

     
  • At 3:02 AM, Blogger melda said…

    çok özür dilerim bu sobeyi yeni gördüm :( ama zaten cevaplayamazdım, çocuk sahibi değilim ;)

     

Post a Comment

<< Home

 
Settings- Formatting'de