ÖZÜNDEN

Monday, April 10, 2006

BAHAR TEMİZLİĞİ :)

Hafta sonumu bahar temizliği yaparak geçirdim. Evim yaza ve gelecek hertürlü misafire hazır hale geldi. Kalorifer isinden artık kurtulduk. Bütün halılar , perdeler ve koltuklar kışın pisliğinden kurtuldu. Yazlık nevresimler serdim, Yazlık giysileri havalandırıp dolaplara yerleştirdim. Bu arada oğlumun küçülen giysilerini de ayırdım. Çocuklar çok hızlı büyüyorlar. Neredeyse bütün giysileri küçülmüş.
OOOOOhhhh ne güzel ben bahara hoş geldin dedim........

5 Comments:

  • At 10:33 AM, Blogger zeyno said…

    Merhaba:) Gerçekten de ne güzel,bitirmişsiniz. Nasılda hoşuna gidiyor insanın, bahara merhaba diyen bir ev.Darısı başıma diyorum ben...

     
  • At 11:43 PM, Blogger ÖZÜNDEN said…

    Kolay gelsin:))

     
  • At 3:40 AM, Blogger CRESCENT said…

    Oohh, ne güzel! Darısı benim başıma :)))

     
  • At 7:56 AM, Blogger nimetpamuk said…

    pişti crescent ve zeyno nevet nevet darısı benim de başıma:)))

    nimet

     
  • At 7:56 AM, Blogger nimetpamuk said…

    bu arada tembelmiyiz yoksa özünden mi çalışkan sizce:) yumurta mi tavuktan çıkar tavuk mu yumurtadan çıkar:)))))

    nimet

     

Post a Comment

<< Home

 
Settings- Formatting'de